3 ECTS | |
30 P | |
10% primjene e-učenja | |
Odjel za fiziku (Sceduly) |
Nositelji: Željka Sanader MaršićSuradnici: |
Ciljevi predmeta |
Razumjeti razvoj fizikalnih koncepata |
Uvjeti (kompetencije) za upis predmeta |
Nema |
Očekivani ishodi učenja |
Objasniti ulogu fizikalnih koncepata iz područja: mehanike elaktrodinamike termodinamike i statističke fizike |
Sadržaj predmeta |
Razrađuju se slijedeći pojmovi: prostor, vrijeme, gibanje sila, energija temperatura, toplina, entropija |
Vrste izvođenja nastave |
- Sokratovski dijalog |
Obveze studenata |
Održati seminar |
Praćenje rada studenata (ECTS) |
- Pohađanje nastave (1) - Seminarski rad (2) |
Ocjenjivanje i vrjednovanje rada studenata |
Seminar Završni ispit |
Obvezna literatura |
James T. Cushing: Philosophical Concepts in Physics: The Historical Relation between Philosophy and Scientific Theories, Cambridge University Press, 1998. |
Izborna literatura |
1. Peter Michael Harman: Energy, Force and Matter: The Conceptual Development of Nineteenth-Century Physics, Cambridge University Press, 1982. |
2. Robert D. Purrington: Physics in the Nineteenth Century, Rutgers University Press, 1997 |
Načini praćenja kvalitete |
Kolokviji |
Izvedba |
Sveučilišni diplomski studij • Fizika; smjer: Nastavnički (obvezni 1. sem.) • Fizika; smjer: Astrofizika i fizika elementarnih čestica (izborni 1. sem.) • Fizika; smjer: Biofizika (izborni 1. i 3. sem.) • Fizika; smjer: Fizika okoliša (izborni 1. sem.) • Fizika; smjer: Računarska fizika (izborni 1. i 3. sem.) • Fizika i informatika; smjer: nastavnički (obvezni 1. sem.) • Matematika; smjer: Teorijski (izborni 3. sem.) • Matematika i fizika; smjer: nastavnički (obvezni 3. sem.) |
Napomene: Vrste nastave (tip): (P) Predavanja; (S) Seminari; (A) Auditorne vježbe; (PK) Vježbe u praktikumu; (L) Laboratorijske vježbe; (M) Metodičke vježbe; (TJ) Vježbe tjelesnog odgoja; (T) Terenske vježbe. Prije početka nastave moguće su rošade izvođača nastave u svrhu optimizacije opterećenja. Prikazana je testna verzija automatskog generiranja informacija. |