5 ECTS | |
30 S | |
50% primjene e-učenja | |
Odjel za fiziku (Sceduly) |
Nositelji: Marko KovačSuradnici: Tamara Rom |
Ciljevi predmeta |
1. Osposobiti studente za samostalno istraživanje.2. Naučiti kako interpretirati i prezentirati rezultate istraživanja.3. Potaknuti neovisna istraživanja. |
Uvjeti (kompetencije) za upis predmeta |
Stečeni ishodi učenja sljedećih predmeta:1. Specijalna teorija relativnosti2. Fizika elementarnih čestica I3. Stohastičke simulacije u klasičnoj i kvantnoj fizici |
Očekivani ishodi učenja |
1. Poznavanje izrade fizikalnih modela za odabrane probleme iz astrofizike i fizike osnovnih čestica. |
2. Poznavanje analize podataka u astrofizici i fizici elementarnih čestica. |
3. Poznavanje planiranja istraživanja. |
4. Priprema pismenog seminara. |
5. Usmeno izlaganje. |
Sadržaj predmeta |
1. Definicija problema istraživanja. |
2. Istraživanje literature. |
3. Prikupljanje i priprema podataka. |
4. Analiza podataka. |
5. Prezentacija rezultata istraživanja. |
6. Pisanje seminara. |
Vrste izvođenja nastave |
- Seminari - Mješovito e-učenje - Samostalni zadaci - Multimedija - Laboratorij - Mentorski rad |
Obveze studenata |
Redovite konzultacije s nastavnikom. Redovita izvješća studenata o napretku istraživanja. |
Praćenje rada studenata (ECTS) |
- Istraživanje (4) - Esej (1) |
Ocjenjivanje i vrjednovanje rada studenata |
Stalno praćenje napretka u rješavanju problema. Evaluacija seminara i prezentacije rezultata. |
Obvezna literatura |
Ovisno o temi istraživanja. |
Izborna literatura |
Ovisno o temi istraživanja. |
Načini praćenja kvalitete |
Statistika ispitnih rezultata i studentsko evaluiranje putem anonimne ankete na kraju izvedbe predmeta. Anketa se provodi prema pravilniku Sveučilišta u Splitu. |
Izvedba |
Sveučilišni diplomski studij • Fizika; smjer: Astrofizika i fizika elementarnih čestica (izborni 3. sem.) |
Napomene: Vrste nastave (tip): (P) Predavanja; (S) Seminari; (A) Auditorne vježbe; (PK) Vježbe u praktikumu; (L) Laboratorijske vježbe; (M) Metodičke vježbe; (TJ) Vježbe tjelesnog odgoja; (T) Terenske vježbe. Prije početka nastave moguće su rošade izvođača nastave u svrhu optimizacije opterećenja. Prikazana je testna verzija automatskog generiranja informacija. |