PMP134: Istraživački rad (227870)

 5 
ECTS
30 S
50% primjene e-učenja
Odjel za fiziku (Sceduly)
Nositelji: Marko Kovač
Suradnici: Tamara Rom
Ciljevi predmeta
1. Osposobiti studente za samostalno istraživanje.
2. Naučiti kako interpretirati i prezentirati rezultate istraživanja.
3. Potaknuti neovisna istraživanja.
Uvjeti (kompetencije) za upis predmeta
Stečeni ishodi učenja sljedećih predmeta:
1. Specijalna teorija relativnosti
2. Fizika elementarnih čestica I
3. Stohastičke simulacije u klasičnoj i kvantnoj fizici
Očekivani ishodi učenja
1. Poznavanje izrade fizikalnih modela za odabrane probleme iz astrofizike i fizike osnovnih čestica.
2. Poznavanje analize podataka u astrofizici i fizici elementarnih čestica.
3. Poznavanje planiranja istraživanja.
4. Priprema pismenog seminara.
5. Usmeno izlaganje.
Sadržaj predmeta
1. Definicija problema istraživanja.
2. Istraživanje literature.
3. Prikupljanje i priprema podataka.
4. Analiza podataka.
5. Prezentacija rezultata istraživanja.
6. Pisanje seminara.
Vrste izvođenja nastave
- Seminari
- Mješovito e-učenje
- Samostalni zadaci
- Multimedija
- Laboratorij
- Mentorski rad
Obveze studenata
Redovite konzultacije s nastavnikom. Redovita izvješća studenata o napretku istraživanja.
Praćenje rada studenata (ECTS)
- Istraživanje (4)
- Esej (1)
Ocjenjivanje i vrjednovanje rada studenata
Stalno praćenje napretka u rješavanju problema. Evaluacija seminara i prezentacije rezultata.
Obvezna literatura
Ovisno o temi istraživanja.
Izborna literatura
Ovisno o temi istraživanja.
Načini praćenja kvalitete
Statistika ispitnih rezultata i studentsko evaluiranje putem anonimne ankete na kraju izvedbe predmeta. Anketa se provodi prema pravilniku Sveučilišta u Splitu.
Izvedba
Sveučilišni diplomski studij
 •  Fizika; smjer: Astrofizika i fizika elementarnih čestica (izborni 3. sem.)
 
Napomene:
Vrste nastave (tip): (P) Predavanja; (S) Seminari; (A) Auditorne vježbe; (PK) Vježbe u praktikumu; (L) Laboratorijske vježbe; (M) Metodičke vježbe; (TJ) Vježbe tjelesnog odgoja; (T) Terenske vježbe.
Prije početka nastave moguće su rošade izvođača nastave u svrhu optimizacije opterećenja. Prikazana je testna verzija automatskog generiranja informacija.