| 5 ECTS | |
| 30 S | |
| 50% primjene e-učenja | |
| Odjel za fiziku (Sceduly) |
| Nositelji: Marko KovačSuradnici: Tamara Rom |
| Ciljevi predmeta |
| 1. Osposobiti studente za samostalno istraživanje.2. Naučiti kako interpretirati i prezentirati rezultate istraživanja.3. Potaknuti neovisna istraživanja. |
| Uvjeti (kompetencije) za upis predmeta |
| Stečeni ishodi učenja sljedećih predmeta:1. Specijalna teorija relativnosti2. Fizika elementarnih čestica I3. Stohastičke simulacije u klasičnoj i kvantnoj fizici |
| Očekivani ishodi učenja |
| 1. Poznavanje izrade fizikalnih modela za odabrane probleme iz astrofizike i fizike osnovnih čestica. |
| 2. Poznavanje analize podataka u astrofizici i fizici elementarnih čestica. |
| 3. Poznavanje planiranja istraživanja. |
| 4. Priprema pismenog seminara. |
| 5. Usmeno izlaganje. |
| Sadržaj predmeta |
| 1. Definicija problema istraživanja. |
| 2. Istraživanje literature. |
| 3. Prikupljanje i priprema podataka. |
| 4. Analiza podataka. |
| 5. Prezentacija rezultata istraživanja. |
| 6. Pisanje seminara. |
| Vrste izvođenja nastave |
| - Seminari - Mješovito e-učenje - Samostalni zadaci - Multimedija - Laboratorij - Mentorski rad |
| Obveze studenata |
| Redovite konzultacije s nastavnikom. Redovita izvješća studenata o napretku istraživanja. |
| Praćenje rada studenata (ECTS) |
| - Istraživanje (4) - Esej (1) |
| Ocjenjivanje i vrjednovanje rada studenata |
| Stalno praćenje napretka u rješavanju problema. Evaluacija seminara i prezentacije rezultata. |
| Obvezna literatura |
| Ovisno o temi istraživanja. |
| Izborna literatura |
| Ovisno o temi istraživanja. |
| Načini praćenja kvalitete |
| Statistika ispitnih rezultata i studentsko evaluiranje putem anonimne ankete na kraju izvedbe predmeta. Anketa se provodi prema pravilniku Sveučilišta u Splitu. |
| Izvedba |
|
Sveučilišni diplomski studij • Fizika; smjer: Astrofizika i fizika elementarnih čestica (izborni 3. sem.) |
| Napomene: Vrste nastave (tip): (P) Predavanja; (S) Seminari; (A) Auditorne vježbe; (PK) Vježbe u praktikumu; (L) Laboratorijske vježbe; (M) Metodičke vježbe; (TJ) Vježbe tjelesnog odgoja; (T) Terenske vježbe. Prije početka nastave moguće su rošade izvođača nastave u svrhu optimizacije opterećenja. Prikazana je testna verzija automatskog generiranja informacija. |