| 5 ECTS | |
| 20 S | |
| 20% primjene e-učenja | |
| Odjel za fiziku (Sceduly) |
| Nositelji: Željka Sanader MaršićSuradnici: Martina Požar |
| Ciljevi predmeta |
| Osposobiti studente za izradu fizikalnih modela, programiranja i simulacija te drugih programskih aktivnosti, s ciljem rješavanja složenih problema u fizici i interdisciplinarno. |
| Uvjeti (kompetencije) za upis predmeta |
| Ishodi učenja preddiplomskog studija Fizike. |
| Očekivani ishodi učenja |
| - istražiti, izraditi i prezentirati fizikalni model za odabrani problem u fizici ili interdisciplinarno |
| - izraditi program ili prilagoditi postojeće složene programske pakete za odabrani problem |
| - izvršiti simulaciju fizikalnog modela ili drugi oblik pokretanja odabranog programa |
| - pripremiti seminar i prezentirati rad |
| Sadržaj predmeta |
| 1. Principi izrade fizikalnih modela |
| 2. Izrada programskog paketa i prilagodba odabranih postojećih složenih programa u fizici |
| 3. Simulacija odabranih programa |
| 4. Vizualizacija procesa i rezultata |
| 5. Povezivanje s mjerenjima i njihova provedba uz pomoć računala |
| Vrste izvođenja nastave |
| - Mentorski rad |
| Obveze studenata |
| Pripremiti fizikalni model za odabrani problem. Pripremiti program ili prilagoditi odabrane programske pakete Izvršiti simulacije ili druge oblike provođenja programa.Pripremiti i prezentirati seminarski rad. |
| Praćenje rada studenata (ECTS) |
| - Seminarski rad (1) - Projekt (4) |
| Ocjenjivanje i vrjednovanje rada studenata |
| Priprema i prezentacija rada programa (100 %) |
| Obvezna literatura |
| Različiti programski paketi i upute |
| Izborna literatura |
| Načini praćenja kvalitete |
| - analiza stečenih ishoda učenja na kraju nastave u usporedbi s uvodnom provjerom.- praćenje razvoja studenata na predmetima koji slijede i poveznice s uspjehom ovog predmeta - ostale ankete studenata |
| Izvedba |
|
Sveučilišni diplomski studij • Fizika; smjer: Računarska fizika (izborni 2. sem.) |
| Napomene: Vrste nastave (tip): (P) Predavanja; (S) Seminari; (A) Auditorne vježbe; (PK) Vježbe u praktikumu; (L) Laboratorijske vježbe; (M) Metodičke vježbe; (TJ) Vježbe tjelesnog odgoja; (T) Terenske vježbe. Prije početka nastave moguće su rošade izvođača nastave u svrhu optimizacije opterećenja. Prikazana je testna verzija automatskog generiranja informacija. |