5 ECTS | |
20 S | |
20% primjene e-učenja | |
Odjel za fiziku (Sceduly) |
Nositelji: Željka Sanader MaršićSuradnici: Martina Požar |
Ciljevi predmeta |
Osposobiti studente za izradu fizikalnih modela, programiranja i simulacija te drugih programskih aktivnosti, s ciljem rješavanja složenih problema u fizici i interdisciplinarno. |
Uvjeti (kompetencije) za upis predmeta |
Ishodi učenja preddiplomskog studija Fizike. |
Očekivani ishodi učenja |
- istražiti, izraditi i prezentirati fizikalni model za odabrani problem u fizici ili interdisciplinarno |
- izraditi program ili prilagoditi postojeće složene programske pakete za odabrani problem |
- izvršiti simulaciju fizikalnog modela ili drugi oblik pokretanja odabranog programa |
- pripremiti seminar i prezentirati rad |
Sadržaj predmeta |
1. Principi izrade fizikalnih modela |
2. Izrada programskog paketa i prilagodba odabranih postojećih složenih programa u fizici |
3. Simulacija odabranih programa |
4. Vizualizacija procesa i rezultata |
5. Povezivanje s mjerenjima i njihova provedba uz pomoć računala |
Vrste izvođenja nastave |
- Mentorski rad |
Obveze studenata |
Pripremiti fizikalni model za odabrani problem. Pripremiti program ili prilagoditi odabrane programske pakete Izvršiti simulacije ili druge oblike provođenja programa.Pripremiti i prezentirati seminarski rad. |
Praćenje rada studenata (ECTS) |
- Seminarski rad (1) - Projekt (4) |
Ocjenjivanje i vrjednovanje rada studenata |
Priprema i prezentacija rada programa (100 %) |
Obvezna literatura |
Različiti programski paketi i upute |
Izborna literatura |
Načini praćenja kvalitete |
- analiza stečenih ishoda učenja na kraju nastave u usporedbi s uvodnom provjerom.- praćenje razvoja studenata na predmetima koji slijede i poveznice s uspjehom ovog predmeta - ostale ankete studenata |
Izvedba |
Sveučilišni diplomski studij • Fizika; smjer: Računarska fizika (izborni 2. sem.) |
Napomene: Vrste nastave (tip): (P) Predavanja; (S) Seminari; (A) Auditorne vježbe; (PK) Vježbe u praktikumu; (L) Laboratorijske vježbe; (M) Metodičke vježbe; (TJ) Vježbe tjelesnog odgoja; (T) Terenske vježbe. Prije početka nastave moguće su rošade izvođača nastave u svrhu optimizacije opterećenja. Prikazana je testna verzija automatskog generiranja informacija. |