| 5 ECTS | |
| 5 P + 15 S | |
| 50% primjene e-učenja | |
| Odjel za fiziku (Sceduly) |
| Nositelji: Ivana WeberSuradnici: |
| Ciljevi predmeta |
| Samostalno provedeno istraživanje, koje uključuje primjenu neke od metoda računarske fizike. Razvoj sposobnosti vizualizacije, kritičke evaluacije i prezentacije dobivenih rezultata. |
| Uvjeti (kompetencije) za upis predmeta |
| Osnove programiranja. |
| Očekivani ishodi učenja |
| Nakon položenog predmeta student bi trebao: |
| -Kritičko vrednovati teorije, podatke i rezultate numeričkih proračuna. |
| - Primijeniti i prilagoditi neku od naprednih metoda računarske fizike na rješavanje novih i složenih problema |
| - Formulirati i oblikovati rezultate istraživanja |
| - Prezentirati rezultate svog istraživačkog rada. |
| Sadržaj predmeta |
| Definiran je temom istraživačkog projekta. Studentima će se prezentirati odabrane napredne metode računalne fizike te prezentirati ponuđene teme istraživanja. Nakon samostalnog rada i konzultacija s nastavnikom studenti će prezentirati rezultate svojih istraživanja. |
| Vrste izvođenja nastave |
| - Predavanja - Seminari - Mješovito e-učenje - Samostalni zadaci - Mentorski rad |
| Obveze studenata |
| Pohađanje nastave. Samostalno provođenje istraživanja uz konzultacije s nastavnikom i priprema seminarskog rada. Prezentacija rezultata rada. |
| Praćenje rada studenata (ECTS) |
| - Pohađanje nastave (0.2) - Istraživanje (4.3) - Seminarski rad (0.5) |
| Ocjenjivanje i vrjednovanje rada studenata |
| Ocjena će biti određena na temelju vrednovanja rezultata dosegnutih u istraživačkom radu |
| Obvezna literatura |
| Znanstveni članci (ovisno o tematici projekta) |
| Izborna literatura |
| Redovito praćenje napretka studenta u projektu. |
| Ankete. |
| Načini praćenja kvalitete |
| Redovito praćenje napretka studenta u projektu. Ankete. |
| Izvedba |
|
Sveučilišni diplomski studij • Fizika; smjer: Računarska fizika (izborni 3. sem.) |
| Napomene: Vrste nastave (tip): (P) Predavanja; (S) Seminari; (A) Auditorne vježbe; (PK) Vježbe u praktikumu; (L) Laboratorijske vježbe; (M) Metodičke vježbe; (TJ) Vježbe tjelesnog odgoja; (T) Terenske vježbe. Prije početka nastave moguće su rošade izvođača nastave u svrhu optimizacije opterećenja. Prikazana je testna verzija automatskog generiranja informacija. |