1 ECTS | |
15 S | |
0% primjene e-učenja | |
Samostalna katedra za DHZ (Sceduly) |
Nositelji: Anna AlajbegSuradnici: |
Ciljevi predmeta |
Ovladavanje osnovnim znanjima i vještinama iz područja pedagoške teorije i prakse potrebnih za uspješnu organizaciju pedagoških aktivnosti i vođenje pedagoških procesa. |
Uvjeti (kompetencije) za upis predmeta |
Odslušana i položena Didaktika. |
Očekivani ishodi učenja |
Student se upoznaje sa školom kao živim organizmom te uočava njenu strukturu, organizaciju i dinamiku. Nadalje, student se upoznaje i s drugim djelatnostima škole kao društvene ustanove te s poslovima i zadacima različitih profila i profesija zaposlenika škole koji omogućavaju neometan rad škole, a za koje u okviru studijskog programa nije bio u mogućnosti steći saznanja. |
Sadržaj predmeta |
1. Škola kao odgojno-obrazovna ustanova |
2. ustrojstvo škole, način rada i upravlja-nja (organi i tijela) |
3. izvedbeni programi (škole, stručnih službi ...) |
4. zaposlenici (vrste, broj i zaduženja) i stručne službe i aktivi (djelokrug djelovanja i način rada) |
5. pedagoška, razredna i učenička dokumentacija |
6. organizacija, prostori i oprema |
7. vanjska suradnja |
8. ostalo (specifičnosti) |
9. raspored sati |
10.priprave s hospitacija po struci. |
Vrste izvođenja nastave |
- Seminari - Terenska nastava - Samostalni zadaci |
Obveze studenata |
Hospitirati dva radna dana u školi te se upoznati sa svim aspektima škole kao odgojno-obrazovne ustanove; odslušati dvije hospitacije iz predmeta studiranja; podnijeti pismeni izvještaj o hospitiranju. |
Praćenje rada studenata (ECTS) |
Ocjenjivanje i vrjednovanje rada studenata |
Kvaliteta obrasca izvještaja i primjedaba na uočeno stanje u školi. |
Obvezna literatura |
Obrazac izvještaja dostupan na Moodleu. |
Izborna literatura |
Načini praćenja kvalitete |
Konzultacije, razgovor, aktivno sudjelovanje, evaluacija predmeta i nastavnika |
Izvedba |
Sveučilišni diplomski studij • Biologija i kemija; smjer: nastavnički (obvezni 2. sem.) • Fizika; smjer: Nastavnički (obvezni 2. sem.) • Fizika i informatika; smjer: nastavnički (obvezni 2. sem.) • Informatika i tehnika; smjer: nastavnički (obvezni 2. sem.) • Informatika; smjer: nastavnički (obvezni 2. sem.) • Matematika; smjer: Nastavnički (obvezni 4. sem.) • Matematika i fizika; smjer: nastavnički (obvezni 2. sem.) • Matematika i informatika; smjer: nastavnički (obvezni 4. sem.) |
Napomene: Vrste nastave (tip): (P) Predavanja; (S) Seminari; (A) Auditorne vježbe; (PK) Vježbe u praktikumu; (L) Laboratorijske vježbe; (M) Metodičke vježbe; (TJ) Vježbe tjelesnog odgoja; (T) Terenske vježbe. Prije početka nastave moguće su rošade izvođača nastave u svrhu optimizacije opterećenja. Prikazana je testna verzija automatskog generiranja informacija. |