| 1 ECTS | |
| 15 S | |
| 0% primjene e-učenja | |
| Samostalna katedra za DHZ (Sceduly) |
| Nositelji: Anna AlajbegSuradnici: |
| Ciljevi predmeta |
| Ovladavanje osnovnim znanjima i vještinama iz područja pedagoške teorije i prakse potrebnih za uspješnu organizaciju pedagoških aktivnosti i vođenje pedagoških procesa. |
| Uvjeti (kompetencije) za upis predmeta |
| Odslušana i položena Didaktika. |
| Očekivani ishodi učenja |
| Student se upoznaje sa školom kao živim organizmom te uočava njenu strukturu, organizaciju i dinamiku. Nadalje, student se upoznaje i s drugim djelatnostima škole kao društvene ustanove te s poslovima i zadacima različitih profila i profesija zaposlenika škole koji omogućavaju neometan rad škole, a za koje u okviru studijskog programa nije bio u mogućnosti steći saznanja. |
| Sadržaj predmeta |
| 1. Škola kao odgojno-obrazovna ustanova |
| 2. ustrojstvo škole, način rada i upravlja-nja (organi i tijela) |
| 3. izvedbeni programi (škole, stručnih službi ...) |
| 4. zaposlenici (vrste, broj i zaduženja) i stručne službe i aktivi (djelokrug djelovanja i način rada) |
| 5. pedagoška, razredna i učenička dokumentacija |
| 6. organizacija, prostori i oprema |
| 7. vanjska suradnja |
| 8. ostalo (specifičnosti) |
| 9. raspored sati |
| 10.priprave s hospitacija po struci. |
| Vrste izvođenja nastave |
| - Seminari - Terenska nastava - Samostalni zadaci |
| Obveze studenata |
| Hospitirati dva radna dana u školi te se upoznati sa svim aspektima škole kao odgojno-obrazovne ustanove; odslušati dvije hospitacije iz predmeta studiranja; podnijeti pismeni izvještaj o hospitiranju. |
| Praćenje rada studenata (ECTS) |
| Ocjenjivanje i vrjednovanje rada studenata |
| Kvaliteta obrasca izvještaja i primjedaba na uočeno stanje u školi. |
| Obvezna literatura |
| Obrazac izvještaja dostupan na Moodleu. |
| Izborna literatura |
| Načini praćenja kvalitete |
| Konzultacije, razgovor, aktivno sudjelovanje, evaluacija predmeta i nastavnika |
| Izvedba |
|
Sveučilišni diplomski studij • Biologija i kemija; smjer: nastavnički (obvezni 2. sem.) • Fizika; smjer: Nastavnički (obvezni 2. sem.) • Fizika i informatika; smjer: nastavnički (obvezni 2. sem.) • Informatika i tehnika; smjer: nastavnički (obvezni 2. sem.) • Informatika; smjer: nastavnički (obvezni 2. sem.) • Matematika; smjer: Nastavnički (obvezni 4. sem.) • Matematika i fizika; smjer: nastavnički (obvezni 2. sem.) • Matematika i informatika; smjer: nastavnički (obvezni 4. sem.) |
| Napomene: Vrste nastave (tip): (P) Predavanja; (S) Seminari; (A) Auditorne vježbe; (PK) Vježbe u praktikumu; (L) Laboratorijske vježbe; (M) Metodičke vježbe; (TJ) Vježbe tjelesnog odgoja; (T) Terenske vježbe. Prije početka nastave moguće su rošade izvođača nastave u svrhu optimizacije opterećenja. Prikazana je testna verzija automatskog generiranja informacija. |