| 2 ECTS | |
| 15 P + 15 S | |
| 30% primjene e-učenja | |
| Samostalna katedra za DHZ (Sceduly) |
| Nositelji: Nikola MarangunićSuradnici: |
| Ciljevi predmeta |
| Upoznavanje i senzibiliziranje studenata s temama iz područja poput: pojma o sebi, socijalnih vještina, problema komunikacije, stereotipa, predrasuda i tolerancije. |
| Uvjeti (kompetencije) za upis predmeta |
| Nema ih |
| Očekivani ishodi učenja |
| 1.Opisati teorijske modele pojmova samopouzdanja i samopoštovanja |
| 2.Prepoznati pojam o sebi i probleme komunikacije |
| 3.Razlikovati proces stvaranja stavova, stereotipova i predrasuda |
| 4.Opisati opasnosti diskriminativnog ponašanja |
| 5.Interpretirati odnos pozitivnog mišljenja i tolerancije |
| Sadržaj predmeta |
| 1.Uvod u predmet; |
| 2.Uvod u područje psihologije samopouzdanja i pozitivnog mišljenja; |
| 3.Dimenzije i aspekti pojma o sebi; |
| 4.Samopoštovanje; |
| 5.Samopouzdanje; |
| 6.Normalnost i različitost: kriteriji; |
| 7.Stereotipi; |
| 8.Predrasude; |
| 9.Diskriminacija; |
| 10.Tolerancija: određenje i vrste; |
| 11.Tolerancija prema ljudima; |
| 12.Razvoj tolerancije; |
| 13.Odgoj u duhu tolerancije i pozitivnog mišljenja; |
| 14.Pozitivno mišljenje: samoefikasnost; |
| 15.Pozitivno mišljenje: optimizam i nada. |
| Vrste izvođenja nastave |
| - Predavanja - Seminari - Mješovito e-učenje |
| Obveze studenata |
| Pohađanje predavanja Aktivno sudjelovanje u raduIzrada seminarskog rada |
| Praćenje rada studenata (ECTS) |
| - Pohađanje nastave (1) - Seminarski rad (1) |
| Ocjenjivanje i vrjednovanje rada studenata |
| Nazočnost na nastavi, aktivnost na nastavi, ocjena seminarskog rada. |
| Obvezna literatura |
| Rijavec, M. i Miljković, D. (1997). Razgovori sa zrcalom: Psihologija samopouzdanja. IEP, Zagreb. |
| Izborna literatura |
| 1. Brdar, I., Rijavec, M. i Miljković, D. (2008). Pozitivna psihologija. IEP, Zagreb. |
| 2. Krizmanić, M. (2009). Život s različitima. Profil International, Zagreb. |
| Načini praćenja kvalitete |
| Konzultacije, razgovor, aktivno sudjelovanje, evaluacija predmeta i nastavnika. |
| Izvedba |
|
Sveučilišni prijediplomski studij • Fizika (izborni 6. sem.) • Informatika (izborni 6. sem.) • Informatika i tehnika (izborni 2. sem.) • Matematika; smjer: Matematički (izborni 4. i 6. sem.) Sveučilišni diplomski studij • Biologija i kemija; smjer: nastavnički (izborni 4. sem.) |
| Napomene: Vrste nastave (tip): (P) Predavanja; (S) Seminari; (A) Auditorne vježbe; (PK) Vježbe u praktikumu; (L) Laboratorijske vježbe; (M) Metodičke vježbe; (TJ) Vježbe tjelesnog odgoja; (T) Terenske vježbe. Prije početka nastave moguće su rošade izvođača nastave u svrhu optimizacije opterećenja. Prikazana je testna verzija automatskog generiranja informacija. |