2 ECTS | |
15 P + 15 S | |
30% primjene e-učenja | |
Samostalna katedra za DHZ (Sceduly) |
Nositelji: Nikola MarangunićSuradnici: |
Ciljevi predmeta |
Upoznavanje i senzibiliziranje studenata s temama iz područja poput: pojma o sebi, socijalnih vještina, problema komunikacije, stereotipa, predrasuda i tolerancije. |
Uvjeti (kompetencije) za upis predmeta |
Nema ih |
Očekivani ishodi učenja |
1.Opisati teorijske modele pojmova samopouzdanja i samopoštovanja |
2.Prepoznati pojam o sebi i probleme komunikacije |
3.Razlikovati proces stvaranja stavova, stereotipova i predrasuda |
4.Opisati opasnosti diskriminativnog ponašanja |
5.Interpretirati odnos pozitivnog mišljenja i tolerancije |
Sadržaj predmeta |
1.Uvod u predmet; |
2.Uvod u područje psihologije samopouzdanja i pozitivnog mišljenja; |
3.Dimenzije i aspekti pojma o sebi; |
4.Samopoštovanje; |
5.Samopouzdanje; |
6.Normalnost i različitost: kriteriji; |
7.Stereotipi; |
8.Predrasude; |
9.Diskriminacija; |
10.Tolerancija: određenje i vrste; |
11.Tolerancija prema ljudima; |
12.Razvoj tolerancije; |
13.Odgoj u duhu tolerancije i pozitivnog mišljenja; |
14.Pozitivno mišljenje: samoefikasnost; |
15.Pozitivno mišljenje: optimizam i nada. |
Vrste izvođenja nastave |
- Predavanja - Seminari - Mješovito e-učenje |
Obveze studenata |
Pohađanje predavanja Aktivno sudjelovanje u raduIzrada seminarskog rada |
Praćenje rada studenata (ECTS) |
- Pohađanje nastave (1) - Seminarski rad (1) |
Ocjenjivanje i vrjednovanje rada studenata |
Nazočnost na nastavi, aktivnost na nastavi, ocjena seminarskog rada. |
Obvezna literatura |
Rijavec, M. i Miljković, D. (1997). Razgovori sa zrcalom: Psihologija samopouzdanja. IEP, Zagreb. |
Izborna literatura |
1. Brdar, I., Rijavec, M. i Miljković, D. (2008). Pozitivna psihologija. IEP, Zagreb. |
2. Krizmanić, M. (2009). Život s različitima. Profil International, Zagreb. |
Načini praćenja kvalitete |
Konzultacije, razgovor, aktivno sudjelovanje, evaluacija predmeta i nastavnika. |
Izvedba |
Sveučilišni prijediplomski studij • Fizika (izborni 6. sem.) • Informatika (izborni 6. sem.) • Informatika i tehnika (izborni 2. sem.) • Matematika; smjer: Matematički (izborni 4. i 6. sem.) Sveučilišni diplomski studij • Biologija i kemija; smjer: nastavnički (izborni 4. sem.) |
Napomene: Vrste nastave (tip): (P) Predavanja; (S) Seminari; (A) Auditorne vježbe; (PK) Vježbe u praktikumu; (L) Laboratorijske vježbe; (M) Metodičke vježbe; (TJ) Vježbe tjelesnog odgoja; (T) Terenske vježbe. Prije početka nastave moguće su rošade izvođača nastave u svrhu optimizacije opterećenja. Prikazana je testna verzija automatskog generiranja informacija. |