| 3 ECTS | |
| 30 P + 15 S | |
| 0% primjene e-učenja | |
| Samostalna katedra za DHZ (Sceduly) |
| Nositelji: Anna AlajbegSuradnici: |
| Ciljevi predmeta |
| Ovladavanje osnovnim znanjima i vještinama iz područja pedagoške teorije i prakse potrebnih za uspješnu organizaciju pedagoških aktivnosti i vođenje pedagoških procesa. |
| Uvjeti (kompetencije) za upis predmeta |
| Nema ih. |
| Očekivani ishodi učenja |
| Nakon odslušanog i položenog predmeta studenti će moći: |
| 1.razlikovati temeljne pedagoške procese |
| 2.uočiti mogućnosti pedagoškog djelovanja |
| 3.ovladati sadržajima pedagoškog djelovanja i osvještavanje njegovih razina |
| 4.razvijati kompetencije za uspješno planiranje, organiziranje i evaluiranje pedagoških procesa |
| Sadržaj predmeta |
| 1. Pedagogija kao znanstvena disciplina 2. Pedagogija i ličnost 3.-5. Temeljni pedagoški procesi 6. Vrste i oblici socijalnog učenja 7.-9. Pedagoški razvoj ličnosnti i pedagoško djelovanje 10.-12. Područja pedagoškog djelovanja i njihove kvalitativne razine 13. Metodika pedagoškog djelovanja 14./15. Opće karakteristike obrazovnih sustava i obrazovni sustav RH |
| Vrste izvođenja nastave |
| - Predavanja - Seminari |
| Obveze studenata |
| Pohađanje nastave, izrada i prezentacija seminarskog rada, položeni kolokviji ili ispit. |
| Praćenje rada studenata (ECTS) |
| - Pohađanje nastave (1) - Seminarski rad (1) - Kolokviji (1) |
| Ocjenjivanje i vrjednovanje rada studenata |
| Nazočnost na nastavi, aktivnost na nastavi, rezultati kolokvija, rezultati ispita (ukoliko mu student pristupi). |
| Obvezna literatura |
| Gudjons, H. (1994.): Pedagogija – temeljna znanja. Educa, Zagreb. |
| Lenzen, D. (2002.): Vodič za studij znanosti o odgoju. Educa, Zagreb. |
| Milat, J. (2005.): Pedagogija – teorija osposobljavanja. Školska knjiga, Zagreb. |
| Izborna literatura |
| Zaninović, M. (1988.): Opća povijest pedagogije. Školska knjiga, Zagreb. |
| Fulgosi, A. (1987.): Psihologija ličnosti. Školska knjiga, Zagreb. |
| Giesecke, H. (1993.): Uvod u pedagogiju. Educa, Zagreb. |
| Načini praćenja kvalitete |
| Konzultacije, razgovor, aktivno sudjelovanje, evaluacija predmeta i nastavnika. |
| Dodatne informacije |
| * Sadržaji nastave navedeni su za blok-satove (15termina x 2 sata)** Sadržaji seminarskih radova odrađuju se u seminarskim grupama (15x1 po grupi |
| Izvedba |
|
Sveučilišni diplomski studij • Biologija i kemija; smjer: nastavnički (obvezni 2. sem.) • Fizika; smjer: Nastavnički (obvezni 2. sem.) • Fizika i informatika; smjer: nastavnički (obvezni 2. sem.) • Informatika i tehnika; smjer: nastavnički (obvezni 2. sem.) • Informatika; smjer: nastavnički (obvezni 2. sem.) • Matematika; smjer: Nastavnički (obvezni 2. sem.) • Matematika i fizika; smjer: nastavnički (obvezni 2. sem.) • Matematika i informatika; smjer: nastavnički (obvezni 2. sem.) |
| Napomene: Vrste nastave (tip): (P) Predavanja; (S) Seminari; (A) Auditorne vježbe; (PK) Vježbe u praktikumu; (L) Laboratorijske vježbe; (M) Metodičke vježbe; (TJ) Vježbe tjelesnog odgoja; (T) Terenske vježbe. Prije početka nastave moguće su rošade izvođača nastave u svrhu optimizacije opterećenja. Prikazana je testna verzija automatskog generiranja informacija. |