PMS170: Pedagogija (79121)

 3 
ECTS
30 P + 15 S
0% primjene e-učenja
Samostalna katedra za DHZ (Sceduly)
Nositelji: Anna Alajbeg
Suradnici:
Ciljevi predmeta
Ovladavanje osnovnim znanjima i vještinama iz područja pedagoške teorije i prakse potrebnih za uspješnu organizaciju pedagoških aktivnosti i vođenje pedagoških procesa.
Uvjeti (kompetencije) za upis predmeta
Nema ih.
Očekivani ishodi učenja
Nakon odslušanog i položenog predmeta studenti će moći:
1.razlikovati temeljne pedagoške procese
2.uočiti mogućnosti pedagoškog djelovanja
3.ovladati sadržajima pedagoškog djelovanja i osvještavanje njegovih razina
4.razvijati kompetencije za uspješno planiranje, organiziranje i evaluiranje pedagoških procesa
Sadržaj predmeta
1. Pedagogija kao znanstvena disciplina 2. Pedagogija i ličnost 3.-5. Temeljni pedagoški procesi 6. Vrste i oblici socijalnog učenja 7.-9. Pedagoški razvoj ličnosnti i pedagoško djelovanje 10.-12. Područja pedagoškog djelovanja i njihove kvalitativne razine 13. Metodika pedagoškog djelovanja 14./15. Opće karakteristike obrazovnih sustava i obrazovni sustav RH
Vrste izvođenja nastave
- Predavanja
- Seminari
Obveze studenata
Pohađanje nastave, izrada i prezentacija seminarskog rada, položeni kolokviji ili ispit.
Praćenje rada studenata (ECTS)
- Pohađanje nastave (1)
- Seminarski rad (1)
- Kolokviji (1)
Ocjenjivanje i vrjednovanje rada studenata
Nazočnost na nastavi, aktivnost na nastavi, rezultati kolokvija, rezultati ispita (ukoliko mu student pristupi).
Obvezna literatura
Gudjons, H. (1994.): Pedagogija – temeljna znanja. Educa, Zagreb.
Lenzen, D. (2002.): Vodič za studij znanosti o odgoju. Educa, Zagreb.
Milat, J. (2005.): Pedagogija – teorija osposobljavanja. Školska knjiga, Zagreb.
Izborna literatura
Zaninović, M. (1988.): Opća povijest pedagogije. Školska knjiga, Zagreb.
Fulgosi, A. (1987.): Psihologija ličnosti. Školska knjiga, Zagreb.
Giesecke, H. (1993.): Uvod u pedagogiju. Educa, Zagreb.
Načini praćenja kvalitete
Konzultacije, razgovor, aktivno sudjelovanje, evaluacija predmeta i nastavnika.
Dodatne informacije
* Sadržaji nastave navedeni su za blok-satove (15termina x 2 sata)
** Sadržaji seminarskih radova odrađuju se u seminarskim grupama (15x1 po grupi
Izvedba
Sveučilišni diplomski studij
 •  Biologija i kemija; smjer: nastavnički (obvezni 2. sem.)
 •  Fizika; smjer: Nastavnički (obvezni 2. sem.)
 •  Fizika i informatika; smjer: nastavnički (obvezni 2. sem.)
 •  Informatika i tehnika; smjer: nastavnički (obvezni 2. sem.)
 •  Informatika; smjer: nastavnički (obvezni 2. sem.)
 •  Matematika; smjer: Nastavnički (obvezni 2. sem.)
 •  Matematika i fizika; smjer: nastavnički (obvezni 2. sem.)
 •  Matematika i informatika; smjer: nastavnički (obvezni 2. sem.)
 
Napomene:
Vrste nastave (tip): (P) Predavanja; (S) Seminari; (A) Auditorne vježbe; (PK) Vježbe u praktikumu; (L) Laboratorijske vježbe; (M) Metodičke vježbe; (TJ) Vježbe tjelesnog odgoja; (T) Terenske vježbe.
Prije početka nastave moguće su rošade izvođača nastave u svrhu optimizacije opterećenja. Prikazana je testna verzija automatskog generiranja informacija.