3 ECTS | |
30 P + 15 S | |
0% primjene e-učenja | |
Samostalna katedra za DHZ (Sceduly) |
Nositelji: Anna AlajbegSuradnici: |
Ciljevi predmeta |
Ovladavanje osnovnim znanjima i vještinama iz područja pedagoške teorije i prakse potrebnih za uspješnu organizaciju pedagoških aktivnosti i vođenje pedagoških procesa. |
Uvjeti (kompetencije) za upis predmeta |
Nema ih. |
Očekivani ishodi učenja |
Nakon odslušanog i položenog predmeta studenti će moći: |
1.razlikovati temeljne pedagoške procese |
2.uočiti mogućnosti pedagoškog djelovanja |
3.ovladati sadržajima pedagoškog djelovanja i osvještavanje njegovih razina |
4.razvijati kompetencije za uspješno planiranje, organiziranje i evaluiranje pedagoških procesa |
Sadržaj predmeta |
1. Pedagogija kao znanstvena disciplina 2. Pedagogija i ličnost 3.-5. Temeljni pedagoški procesi 6. Vrste i oblici socijalnog učenja 7.-9. Pedagoški razvoj ličnosnti i pedagoško djelovanje 10.-12. Područja pedagoškog djelovanja i njihove kvalitativne razine 13. Metodika pedagoškog djelovanja 14./15. Opće karakteristike obrazovnih sustava i obrazovni sustav RH |
Vrste izvođenja nastave |
- Predavanja - Seminari |
Obveze studenata |
Pohađanje nastave, izrada i prezentacija seminarskog rada, položeni kolokviji ili ispit. |
Praćenje rada studenata (ECTS) |
- Pohađanje nastave (1) - Seminarski rad (1) - Kolokviji (1) |
Ocjenjivanje i vrjednovanje rada studenata |
Nazočnost na nastavi, aktivnost na nastavi, rezultati kolokvija, rezultati ispita (ukoliko mu student pristupi). |
Obvezna literatura |
Gudjons, H. (1994.): Pedagogija – temeljna znanja. Educa, Zagreb. |
Lenzen, D. (2002.): Vodič za studij znanosti o odgoju. Educa, Zagreb. |
Milat, J. (2005.): Pedagogija – teorija osposobljavanja. Školska knjiga, Zagreb. |
Izborna literatura |
Zaninović, M. (1988.): Opća povijest pedagogije. Školska knjiga, Zagreb. |
Fulgosi, A. (1987.): Psihologija ličnosti. Školska knjiga, Zagreb. |
Giesecke, H. (1993.): Uvod u pedagogiju. Educa, Zagreb. |
Načini praćenja kvalitete |
Konzultacije, razgovor, aktivno sudjelovanje, evaluacija predmeta i nastavnika. |
Dodatne informacije |
* Sadržaji nastave navedeni su za blok-satove (15termina x 2 sata)** Sadržaji seminarskih radova odrađuju se u seminarskim grupama (15x1 po grupi |
Izvedba |
Sveučilišni diplomski studij • Biologija i kemija; smjer: nastavnički (obvezni 2. sem.) • Fizika; smjer: Nastavnički (obvezni 2. sem.) • Fizika i informatika; smjer: nastavnički (obvezni 2. sem.) • Informatika i tehnika; smjer: nastavnički (obvezni 2. sem.) • Informatika; smjer: nastavnički (obvezni 2. sem.) • Matematika; smjer: Nastavnički (obvezni 2. sem.) • Matematika i fizika; smjer: nastavnički (obvezni 2. sem.) • Matematika i informatika; smjer: nastavnički (obvezni 2. sem.) |
Napomene: Vrste nastave (tip): (P) Predavanja; (S) Seminari; (A) Auditorne vježbe; (PK) Vježbe u praktikumu; (L) Laboratorijske vježbe; (M) Metodičke vježbe; (TJ) Vježbe tjelesnog odgoja; (T) Terenske vježbe. Prije početka nastave moguće su rošade izvođača nastave u svrhu optimizacije opterećenja. Prikazana je testna verzija automatskog generiranja informacija. |