| 2 ECTS | |
| 15 P + 15 S | |
| 0% primjene e-učenja | |
| Samostalna katedra za DHZ (Sceduly) |
| Nositelji: Anna AlajbegSuradnici: |
| Ciljevi predmeta |
| Osvijestiti važnost osmišljavanja slobodnog vremena djece i mladih i njihovog odgoja i obrazovanja u slobodnom vremenu za slobodno vrijeme. |
| Uvjeti (kompetencije) za upis predmeta |
| Položene Pedagogija (79121)i Didaktika (79107) |
| Očekivani ishodi učenja |
| 1. Uočavanje prostora slobodnog vremena kao prostora odmora, rekreacije i |
| samoostvarenja. |
| 2. Uočavanje prostora slobodnog vremena kao prostora primarne prevencije |
| PUP-a. |
| 3. Shvaćanje specifičnosti djece i mladih radi artikulacije njihovog slobodnog |
| vremena. |
| 4. Važnost raznolikosti ponude aktivnosti u slobodnom i slobode izbora. |
| Sadržaj predmeta |
| 1. Pedagogija SV u sustavu pedagočkih disciplina. |
| 2.-4. Slobodno vrijeme – pojam i shvaćanja. |
| 5./7. Funkcije i vrste slobodnog vremena. |
| 8./9. Karakteristike slobodnog vremena mladih. |
| 10./11. Osobitosti mladih i slobodno vrijeme. |
| 12/13. Aktivnosti mladih u slobodnom vremenu. |
| 14. Društveno poželjne aktivnosti mladih u SV. |
| 15. Područja djelovanja PSV. |
| Vrste izvođenja nastave |
| - Predavanja - Seminari |
| Obveze studenata |
| Pohađanje nastave, izrada i prezentacija seminarskog rada, položeni kolokviji ili ispit. |
| Praćenje rada studenata (ECTS) |
| - Pohađanje nastave (0.5) - Seminarski rad (0.5) - Usmeni ispit (1) |
| Ocjenjivanje i vrjednovanje rada studenata |
| Nazočnost na nastavi, aktivnost na nastavi, kvaliteta seminarskog rada, rezultati pismenog ispita. |
| Obvezna literatura |
| Arbunić, A. (2002.): Struktura slobodnog vremena djece (učenika) osnovnoškolske dobi. FF, Zagreb (neobjavljena doktorska disertacija). |
| Plenković, J. (2000.): Slobodno vrijeme mladeži. Sveučilište u Rijeci, Rijeka. |
| Izborna literatura |
| Martinić, T. (1977.): Slobodno vrijeme i suvremeno društvo. Informator, Zagreb. |
| Ilišin, V. (2001.): Djeca i mediji. Državni zavod za zaštitu obitelji, materinstva i mladeži, Zagreb. |
| Načini praćenja kvalitete |
| Konzultacije, razgovor, aktivno sudjelovanje, evaluacija predmeta i nastavnika. |
| Dodatne informacije |
| *Sadržaji seminarskih radova odrađuju se u seminarskim grupama (15x1 po grupi) i predstavljaju prezentaciju 1 znanstvenog rad iz područja slobodnog vremena (periodika) |
| Izvedba |
|
Sveučilišni diplomski studij • Biologija i kemija; smjer: nastavnički (izborni 3. sem.) • Fizika; smjer: Nastavnički (izborni 3. sem.) • Matematika; smjer: Nastavnički (izborni 3. sem.) • Matematika i fizika; smjer: nastavnički (izborni 1. sem.) |
| Napomene: Vrste nastave (tip): (P) Predavanja; (S) Seminari; (A) Auditorne vježbe; (PK) Vježbe u praktikumu; (L) Laboratorijske vježbe; (M) Metodičke vježbe; (TJ) Vježbe tjelesnog odgoja; (T) Terenske vježbe. Prije početka nastave moguće su rošade izvođača nastave u svrhu optimizacije opterećenja. Prikazana je testna verzija automatskog generiranja informacija. |