2 ECTS | |
30 S | |
0% primjene e-učenja | |
Samostalna katedra za DHZ (Sceduly) |
Nositelji: Ana Mršić ZdilarSuradnici: |
Ciljevi predmeta |
- upoznati studente s osnovnim zakonitostima prevođenja stručnih tekstova iz područja matematike, informatike, tehnike i fizike- razvijati vještine i tehnike čitanja s razumijevanjem stručnih i znanstvenih tekstova na engleskom jeziku iz područja prirodnih i tehničkih znanosti- poticati usvajanje stručne terminologije iz područje matematike, informatike, tehnike i fizike- ponavljati i proširivati gramatičke kategorije engleskog jezika, osobito one karakteristične za stručne tekstove - razvijati pismene i usmene komunikacijske vještine studenata na engleskom jeziku |
Uvjeti (kompetencije) za upis predmeta |
Četverogodišnje srednjoškolsko obrazovanje s engleskim jezikom kao prvim ili drugim stranim jezikom. |
Očekivani ishodi učenja |
Nakon odslušanog i položenog predmeta, student će moći: |
- s razumijevanjem pročitati stručni tekst na engleskom jeziku i prevesti ga na |
hrvatski jezik |
- jezično i sadržajno analizirati stručni tekst na engleskom jeziku |
- realizirati usmeno izlaganje na engleskom jeziku, odnosno prezentaciju na |
određenu temu iz struke |
- napisati kraći tekst na engleskom jeziku s temom iz područja prirodnih i tehničkih |
znanosti |
- temeljem stečenih kompetencija u domeni stručnog vokabulara na engleskom |
jeziku, uspješno pretraživati i koristiti relevantnu stručnu literaturu |
- pravilno se služiti različitim gramatičkim kategorijama tipičnim za stručne tekstove |
(npr. pasivne konstrukcije, neodređene zamjenice, složenice i dr.) . |
Sadržaj predmeta |
1. Introduction to mathematics and numbers / Mathematics and numbers / The |
number system /Sets of numbers 2. Mathematical symbols/Irregular plurals |
3. Fractions / Ratio, proportio and percentage / Using percentages in |
statistics 4. Power and roots / Word transformation 5. Factors |
6. Introduction to computer science terminology 7. Computer applications / |
What can computers do?/What is a computer/ The Passive Voice 8. What's |
inside a microcomputer /Relative clauses /Word building-prefixes 9. Input |
devices /About the keyboard /Point and click / Word building- Adding a |
suffix 10. Output devices /Types of printers / Comparison of adjectives 11. |
Storage devices / Optical disks: pros and cons / Connectors and modifiers |
12. Physics 13. Matter and measurement /Opposites 14. Liquids 15. Gases |
/ Conditional clauses |
Vrste izvođenja nastave |
- Seminari |
Obveze studenata |
Nazočnost na nastavi, aktivno sudjelovanje u nastavi, realizacija prezentacije (usmenog izlaganja) na engleskom jeziku na zadanu temu iz struke, polaganje dvaju kolokvija ili ispita. |
Praćenje rada studenata (ECTS) |
- Pohađanje nastave (0.5) - Referat (0.5) - Kolokviji (1) |
Ocjenjivanje i vrjednovanje rada studenata |
Nazočnost na nastavi, praćenje aktivnosti studenata na nastavi, prezentacija, dva kolokvija, ispit (ako mu student pristupi). |
Obvezna literatura |
Ferčec, Ivanka: A Course in Scientific English, Odjel za matematiku, Sveučilište u Osijeku, Osijek, 2001. |
Izborna literatura |
Fabre, E. M./ Esteras, S. R.: Professional English in Use (Intermediate to |
advanced), Cambridge University Press, Cambridge 2007. |
Allen, J. P. B i Widdowson, H. G.: English in Physical Science, Oxford University |
Press, 1978.Glendinning, E. H.: English in Mechanical Engineering, Oxford |
University Press, 1979. |
Načini praćenja kvalitete |
Konzultacije, razgovor, aktivno sudjelovanje, evaluacija predmeta i nastavnika |
Dodatne informacije |
Nema. |
Izvedba |
Sveučilišni prijediplomski studij • Fizika (izborni 1. sem.) • Informatika (izborni 1. sem.) • Informatika i tehnika (izborni 1. sem.) |
Napomene: Vrste nastave (tip): (P) Predavanja; (S) Seminari; (A) Auditorne vježbe; (PK) Vježbe u praktikumu; (L) Laboratorijske vježbe; (M) Metodičke vježbe; (TJ) Vježbe tjelesnog odgoja; (T) Terenske vježbe. Prije početka nastave moguće su rošade izvođača nastave u svrhu optimizacije opterećenja. Prikazana je testna verzija automatskog generiranja informacija. |