| 2 ECTS | |
| 30 S | |
| 0% primjene e-učenja | |
| Samostalna katedra za DHZ (Sceduly) |
| Nositelji: Ana Mršić ZdilarSuradnici: |
| Ciljevi predmeta |
| - upoznati studente s osnovnim zakonitostima prevođenja stručnih tekstova iz područja matematike, informatike, tehnike i fizike- razvijati vještine i tehnike čitanja s razumijevanjem stručnih i znanstvenih tekstova na engleskom jeziku iz područja prirodnih i tehničkih znanosti- poticati usvajanje stručne terminologije iz područje matematike, informatike, tehnike i fizike- ponavljati i proširivati gramatičke kategorije engleskog jezika, osobito onekarakteristične za stručne tekstove - razvijati pismene i usmene komunikacijske vještine studenata na engleskom jeziku |
| Uvjeti (kompetencije) za upis predmeta |
| Četverogodišnje srednjoškolsko obrazovanje s engleskim jezikom kao prvim ili drugim stranim jezikom. |
| Očekivani ishodi učenja |
| Nakon odslušanog i položenog predmeta, student će moći: |
| - s razumijevanjem pročitati stručni tekst na engleskom jeziku i prevesti ga na |
| hrvatski jezik |
| - jezično i sadržajno analizirati stručni tekst na engleskom jeziku |
| - realizirati usmeno izlaganje na engleskom jeziku, odnosno prezentaciju na |
| određenu temu iz struke |
| - napisati kraći tekst na engleskom jeziku s temom iz područja prirodnih i tehničkih |
| znanosti |
| - temeljem stečenih kompetencija u domeni stručnog vokabulara na engleskom |
| jeziku, uspješno pretraživati i koristiti relevantnu stručnu literaturu |
| pravilno se služiti različitim gramatičkim kategorijama tipičnim za stručne tekstove |
| (npr. pasivne konstrukcije, neodređene zamjenice, složenice i dr.) . |
| Sadržaj predmeta |
| 1. Equations and formulae 2. Lines and angles 3. Two-dimensional figures / |
| The triangle/ The circle /More 2-dimensional figures 4. Three-dimensional |
| figures 5. Force 6. Motion 7. Work, energy and power 8. Health and safety / |
| Computer ergonomics / Electronic rubbish / The risks of using mobiles and |
| in-car computers 9. Operating systems and the GUI 10. Graphics and |
| design / Multimedia 11. Sound and music /Audio files on the Web / Digital |
| audio players / Other audio applications 12. Computers and work / Jobs in |
| computing / Computers and jobs: new ways, new profiles /E-commerce 13. |
| Web design / HTML / Basic elements / Video, animations and |
| sound/Chatting and video conferences 14. Internet security /Internet crime |
| /Malware: viruses, worms, trojans and spyware /preventive tips 15. Robots, |
| androids, Al /Robots and automata /Uses for robots/ Artificial |
| Intelligence/Inteligent homes |
| Vrste izvođenja nastave |
| - Seminari |
| Obveze studenata |
| Nazočnost na nastavi, aktivno sudjelovanje u nastavi, realizacija prezentacije (usmenog izlaganja) na engleskom jeziku na zadanu temu iz struke, polaganje dvaju kolokvija ili ispita. |
| Praćenje rada studenata (ECTS) |
| - Pohađanje nastave (0.5) - Referat (0.5) - Kolokviji (1) |
| Ocjenjivanje i vrjednovanje rada studenata |
| Nazočnost na nastavi, praćenje aktivnosti studenata na nastavi, prezentacija, dva kolokvija, ispit (ako mu student pristupi). |
| Obvezna literatura |
| Ferčec, Ivanka: A Course in Scientific English, Odjel za matematiku, Sveučilište u Osijeku, Osijek, 2001. |
| Fabre, E. M./ Esteras, S. R.: Professional English in Use (Intermediate to advanced), Cambridge University Press, Cambridge 2007. |
| Izborna literatura |
| Allen, J. P. B i Widdowson, H. G.: English in Physical Science, Oxford University |
| Press, 1978. |
| Glendinning, E. H.: English in Mechanical Engineering, Oxford University Press, |
| 1979. |
| Načini praćenja kvalitete |
| Konzultacije, razgovor, aktivno sudjelovanje, evaluacija predmeta i nastavnika |
| Izvedba |
|
Sveučilišni prijediplomski studij • Fizika (izborni 2. sem.) • Informatika (izborni 2. sem.) • Informatika i tehnika (izborni 2. sem.) |
| Napomene: Vrste nastave (tip): (P) Predavanja; (S) Seminari; (A) Auditorne vježbe; (PK) Vježbe u praktikumu; (L) Laboratorijske vježbe; (M) Metodičke vježbe; (TJ) Vježbe tjelesnog odgoja; (T) Terenske vježbe. Prije početka nastave moguće su rošade izvođača nastave u svrhu optimizacije opterećenja. Prikazana je testna verzija automatskog generiranja informacija. |