Postizanje granice pomoću grafičke analize  
     
 
Grafička interpretacija trenutne brzine analizira se pomoću papira i olovke na s-t grafu nejednolikog gibanja.
 
     
 
 
 
(a) Zakrivljeni položaj-vrijeme graf.
 
 
(b) Isti graf uvećan za 10.
 
 
(c) Isti graf uvećan opet za faktor 10. Segment se čini potpuno ravnim.
 
     
 
Učenici najprije promatraju veliki interval na grafu prikazanom na slici 2(a). Zatim ponovno nacrtaju segment grafa s skalama udaljenost i vrijeme uvećanim za faktor 10. Rezultat je puno ravniji graf na slici 2(b). Kada se mali segment ovog novog grafa ponovno uveća 10 puta, dobivamo prividno ravan graf.
 
     
 
Prividno ravni segment crte, koji rezultira iz krivulje kad uzmemo dovoljno mali vremenski interval, možemo poistovjetiti s tangentom na krivulju u središnjoj točki intervala. Učenici računaju za interval i izjednačavaju ovi iznos s iznosom trenutne brzine u trenutku koji odgovara trenutku u središtu intervala.
 
     
 
Kroz proces sukcesivnog povećanja, tangenta na graf ubrzanog gibanja interpretirana je kao produženje segmenta grafa na dovoljno kratkom vremenskom intervalu na kojem gibanje izgleda jednoliko. Kroz ova 2 primjera učenici imaju priliku produbiti svoje razumijevanje trenutne brzine i oblika zakrivljenog grafa.